PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin
Twój koszyk jest pusty ...
  • Ilość produktów: 8191
  • Ilość kategorii: 495
  • Ilość promocji: 1489
  • Ilość nowości: 3452
  • Aktualnie klientów na stronie: 33
  • Sklep odwiedziło: 819319 klientów
  • Sklep działa od: 03-11-2021

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO NASZEDACHY.PL

§ 1 Określenie Sprzedawcy

  1. Właścicielem Sklepu (dalej „Sprzedawca”) jest WYSOKIE DACHY Lidia Święcka, z siedzibą przy ul. Zambrowskiej 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie.

  2. NIP: 7221533483, Regon: 365076925.

  3. Telefon kontaktowy: 780-160-180, e-mail: biuro@naszedachy.pl.

  4. Adres do korespondencji, reklamacji i zwrotów: ul. Zambrowska 8, 18-200 Wysokie Mazowieckie (ten sam co siedziba Sprzedawcy).

§ 2 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy NaszeDachy.pl (dalej „Sklep”) prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego Regulaminu (dalej „Regulamin”).

  2. Klientem może być:
    a) pełnoletnia osoba fizyczna z pełną zdolnością do czynności prawnych;
    b) osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (także z UE);
    c) osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy przyznają zdolność prawną;
    d) osoba małoletnia za zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.

  3. Konsument to osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.

  4. Przedsiębiorca to osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą i zawierająca umowę ze Sklepem w zakresie związanym z jej działalnością (zgodnie z ustawą).

  5. Towarem jest rzecz ruchoma oferowana w Sklepie i stanowiąca przedmiot umowy między Sklepem a Klientem.

  6. Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  7. Ceny w Sklepie podawane są jako ceny brutto (z VAT).

  8. Towary oferowane w Sklepie są nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych — chyba że przy produkcie zaznaczono inaczej (np. uszkodzenia, ślady użytkowania).

  9. Wszelkie informacje o produktach publikowane w Sklepie (opisy, zdjęcia, parametry) mają charakter orientacyjny i nie stanowią samodzielnej oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

§ 3 Zamówienia

  1. Zamówienia można składać przez formularz koszyka dostępny na stronie Sklepu.

  2. Klient obowiązany jest podać dane umożliwiające weryfikację jego tożsamości oraz danych odbiorcy. W przypadku błędnych lub niekompletnych danych, Sklep skontaktuje się z Klientem celem wyjaśnienia.

  3. Składając zamówienie, Klient składa ofertę kupna towarów zgodnie z wybranymi warunkami (produkt, ilość, cena, dostawa).

  4. Po analizie zamówienia Sklep prześle na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji — z momentem otrzymania tego potwierdzenia przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.

  5. Informacje widoczne przy produkcie w momencie składania zamówienia wiążą strony (np. cena, termin wysyłki).

  6. Zamówienia nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert przez Klienta.

§ 4 Płatności

  1. Klient może wybrać jedną z form płatności:
    a) przelew tradycyjny na konto bankowe Sklepu,
    b) płatność online przez PayU.

  2. Koszty przesyłki są wskazane w podsumowaniu zamówienia przed jego sfinalizowaniem.

  3. Towar zostanie wydany dopiero po zaksięgowaniu środków lub pozytywnej autoryzacji płatności.

  4. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny towaru i kosztów dostawy niezależnie od formy płatności.

  5. Jeśli płatność nie zostanie dokonana w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, Sklep może odstąpić od umowy.

  6. Termin realizacji zamówienia liczony jest od momentu, gdy środki wpływają na konto Sklepu lub autoryzacja zostaje potwierdzona.

§ 5 Dostawa i odbiór towaru

  1. Sklep dostarcza towary za pomocą: kurier DHL, transport własny lub transport producenta; istnieje także możliwość odbioru osobistego – po wcześniejszym umówieniu (awizacja).

  2. Klient zobowiązany jest przy odbiorze przesyłki sprawdzić stan opakowania oraz kompletnieść towaru. W razie stwierdzenia uszkodzeń lub braków — spisać protokół z kurierem i powiadomić Sklep niezwłocznie.

  3. Ryzyko uszkodzenia lub utraty towaru w trakcie transportu przechodzi na Klienta z chwilą wydania przesyłki przez przewoźnika.

§ 6 Reklamacje – rękojmia dla Konsumentów

  1. W razie stwierdzenia niezgodności towaru z umową Konsument powinien zgłosić reklamację (opis wady, żądanie) drogą mailową lub za pomocą formularza reklamacyjnego.

  2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

  3. Formularz reklamacyjny stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.

  4. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi trwa 24 miesiące od daty wydania towaru.

  5. Konsument może żądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeśli wada jest istotna.

  6. Sklep może odmówić naprawy/wymiany, gdy będzie to niemożliwe lub pociągnie nadmierne koszty w porównaniu do innego żądania — w takim przypadku proponuje alternatywne rozwiązanie.

  7. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów (np. platforma ODR, inspekcje handlowe).

  8. Reklamacje dotyczące korzystania z usług Sklepu (np. konto, newsletter) również przyjmowane są na adres e-mail podany w § 1.

§ 7 Reklamacje – klienci nie–Konsumenci (przedsiębiorcy)

  1. Przepisy rękojmi (art. 558 k.c.) nie mają zastosowania wobec Klientów będących przedsiębiorcami (chyba że prawa stron stanowią inaczej).

  2. Przedsiębiorca może zgłaszać reklamacje na adres e-mail podany w § 1, podając: dane, przedmiot umowy, opis wady, żądanie, datę stwierdzenia wady, zdjęcia.

  3. Sklep rozpatruje reklamację przedsiębiorcy w terminie do 14 dni kalendarzowych.

§ 8 Prawo odstąpienia od umowy (konsumenci / przedsiębiorcy na prawach konsumenta)

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Konsument/Przedsiębiorca (jeśli działa jak Konsument) ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru.

  2. Aby odstąpienie było skuteczne, należy złożyć oświadczenie (formularz, mail lub listownie) przed upływem terminu.

  3. Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia, na koszt Klienta, chyba że Sklep postanowi inaczej.

  4. Sklep zwraca środki (w tym koszty najtańszej formy dostawy oferowanej przez Sklep) w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia lub zwrócenia towaru (w zależności co nastąpi wcześniej).

  5. Zwrot odbywa się przy użyciu tego samego środka płatności, jakiego użył Klient.

  6. Jeżeli Klient wybrał droższą opcję dostawy niż najtańsza oferowana, Sklep nie zwraca nadwyżki.

  7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z używania go w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

  8. Prawo odstąpienia nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem umowy jest towar wykonany na zamówienie (np. cięty na wymiar, obróbki nietypowe) i gdy przy produkcie zaznaczono brak możliwości zwrotu.

  9. Umowa zawarta na odległość uważa się za niezawartą od chwili skutecznego odstąpienia.

§ 9 Usługi elektroniczne

  1. Sklep świadczy następujące usługi drogą elektroniczną:
    a) publikacja opinii o towarach,
    b) wysyłka newslettera (oferty, artykuły, inspiracje),
    c) prowadzenie konta klienta (panel, historia, edycja danych).

  2. Usługi te świadczone są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

  3. Rezygnację z tych usług klient może zgłosić w dowolnym momencie (mailowo, w ustawieniach konta).

  4. Sklep w razie wykrycia naruszenia Regulaminu lub działań szkodliwych może zablokować lub ograniczyć dostęp do usług, informując klienta przez e-mail.

  5. Usługi są bezterminowe, chyba że klient lub Sklep wypowie umowę usług.

§ 10 Ochrona danych osobowych

  1. Administrator danych osobowych to WYSOKIE DACHY Lidia Święcka.

  2. Dane przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności dostępna na stronie Sklepu (link).

  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

  4. Przetwarzanie danych obejmuje cele realizacji zamówień, obsługi płatności, kontaktu, marketingu (newsletter) – za zgodą klienta.

  5. Sklep może udostępniać dane podmiotom zewnętrznym (firmy kurierskie, operator płatności) tylko w zakresie niezbędnym do realizacji usługi.

§ 11 Wymagania techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu konieczne jest: urządzenie z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon), aktualna przeglądarka (Chrome, Firefox, Safari, Edge itp.), aktywne konto e-mail, obsługa JavaScript oraz akceptacja plików cookies niezbędnych do funkcjonowania Sklepu.

  2. Sklep zastrzega sobie prawo do przerw technicznych, zapowiedzianych z wyprzedzeniem (np. w celu konserwacji).

§ 12 Zmiany Regulaminu

  1. Sklep może zmienić Regulamin.

  2. O zmianach powiadomi klientów drogą e-mailową na adres przypisany do konta.

  3. Zmiany wchodzą w życie po 14 dniach od powiadomienia, chyba że obowiązujące przepisy stanowią inaczej.

  4. Zmiany nie mają wpływu na prawa wynikające z umów zawartych przed datą ich wejścia w życie.

  5. Klient, który posiada konto i nie wypowie umowy w terminie, uznaje się za zaakceptowanie nowego Regulaminu.

§ 13 Odpowiedzialność i postanowienia końcowe

  1. Sklep nie odpowiada za szkody powstałe wskutek nieprawidłowego montażu towarów, jeżeli montaż nie był wykonany zgodnie z instrukcją producenta lub przez osobę nieposiadającą odpowiednich kwalifikacji.

  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks cywilny, ustawę o prawach konsumenta, ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  3. W przypadku sporów z Klientami będącymi przedsiębiorcami właściwy będzie sąd w Wysokim Mazowieckiem. W przypadku konsumentów – sąd właściwy ze względu na miejsce zamieszkania konsumenta (zgodnie z przepisami).


Przejdź do strony głównej
Z nami zbudujesz solidny dach! NaszeDachy.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu